Wikia

Wanko's Warehouse
Seizoen 4, Aflevering 1
Wanko's Warehouse
Eerste keer op TV 22 september 2012
Productie Code 312
Schrijver(s) Dan Schneider &

Christopher J. Nowak

Regisseur(s) Adam Weissman
Aantal kijkers: 3,597 miljoen
Aflevering Gids
vorige
"The Blonde Squad"
volgende
"The Hambone King"

Wanko's Warehouse is de eerste aflevering van seizoen 4 van Victorious en de 48ste aflevering van de gehele serie. De aflevering ging in première op 22 september 2012 in Amerika. Het is de première van het vierde seizoen van victorious.

PlotEdit

Trina vertelt iedereen dat er uitverkoop is bij Wanko's Warehouse en ze besluiten allemaal om te gaan. Eenmaal daar aangekomen zien ze dat de rij al erg lang is. Ze zien Sinjin vooraan in de rij zitten en Tori vraagt of ze bij hem mogen gaan zitten. Ze komt er dan achter dat de uitverkoop pas om 7 uur 's ochtends is in plaats van 7 uur 's avonds. Ze vertelt het de rest van de groep. Jade stelt dan voor dat ze zich in de winkel verbergen tot na sluitingstijd. Maar als ze eenmaal binnen zijn gaat het alarm systeem aan met lasers die het alarm af laten gaan als je er doorheen loopt. De groep denkt dat ze het alarm uit kunnen schakelen bij het paneel bij de ingang van de winkel. Ze schuiven Robbie onder de lasers door omdat hij de magerste is. Wanneer hij het paneel vindt komt hij twee inbrekers tegen. De beginnen honger te krijgen en wanneer jade om een sandwich vraagt loopt Cat door de lasers. Ze doen allemaal een ton over hun hoofd om niet op de camerabeelden herkent te worden en rennen naar buiten. Onderweg komen ze Robbie tegen en ze redden hem van de overvallers. Eenmaal buiten rijden ze er snel vandoor.

SubplotEdit

Terwijl Robbie het beveiligingspaneel probeert te vinden komt hij Billy en Barney Triplet tegen twee overvallers. Ze dwingen hem te blijven en proberen Robbie over te halen hun het geld te geven maar Robbie weigert. Ze praten wat met elkaar en accepteren hem nadat ze hem complimenteren met zijn walky talky terwijl zijn vrienden daar grappen over maakten. Terwijl hij met de inbrekers praat negeert hij ook de oproepen van de rest van de groep. Nadat Cat het alarm af laat gaan en de rest langskomt proberen de overvallers Robbie bij hun te houden. Maar André en Beck duwen de tweeling aan de kant en ze ontsnappen uiteindelijk.

.