Wikia

The Hambone King
Seizoen 4, Aflevering 2
TheHamboneKing
Eerste keer op TV 29 september 2012
Productie Code 314
Schrijver(s) Dan Schneider &

Matt Fleckenstein

Regisseur(s) Russ Reinsel
Aantal kijkers: 2,391 miljoen
Aflevering Gids
vorige
"Wanko's Warehouse"
volgende
"Opposite Date"

The Hambone King is de tweede aflevering van seizoen 4 van Victorious en de 49ste aflevering van de gehele serie. De aflevering ging in première op 29 september 2012 in Amerika. Deze aflevering kreeg 2,391 miljoen kijkers. Dat is het minst gedocumenteerde aantal kijkers voor een aflevering van de serie.

PlotEdit

Robbie plaatst een video online waarmee hij zijn hambone talent onder de aandacht brengt. Al snel moet hij het opnemen tegen Gerold Arnpeg een uitdager die zegt dat Robbie nep is en wil bewijzen dat hij beter is. Robbie en Gerold hebben een hambone competitie achter Nozu en Robbie verliest zichzelf doordat hij zich bezeert. De groep brengt hem naar Tori's huis en ze proberen hem op te vrolijken. Dan vertelt Tori haar geheim: zeven jaar geleden zat Tori in een hambone team met Gerold. Tori zegt dat ze Robbie wil helpen nadat ze heeft verteld dat ze Gerold met een ander meisje zag hambonen. Ze trainen een boel en met de hulp van de anderen wordt Robbie uiteindelijk beter in hambonen. Wanneer Robbie het voor de tweede keer opneemt tegen Gerold gooit zijn vriend Merl een stuk sushi naar hem waardoor hij verliest. Tori zegt dat hij vals heeft gespeeld en neemt het dan op tegen Gerold. Merl probeert opnieuw vals te spelen en gooit opnieuw een stuk sushi maar Tori eet het op en maakt haar stuk af. Wanneer het Gerold's beurt is verknoeit hij het en Tori word de "Hambone Queen."

SubplotEdit

Cat doet aan tapdansen om te oefenen voor een musical. Het wordt echter zo irritant dat Jade en André slippers bij haar aan doen zodat het niet zoveel herrie maakt. Maar haar tapdansen komt wel van pas bij Robbie's training.