Wikia

Robbie Sells Rex
Seizoen 4, Aflevering 8
Robbiesellsrex
Eerste keer op TV 15 december 2012
Productie Code 321
Schrijver(s) Dan Schneider &

Christopher J. Nowak

Regisseur(s) Adam Weissman
Aantal kijkers: 3,550 miljoen
Aflevering Gids
vorige
"One Thousand Berry Balls"
volgende
"The Bad Roommate"

Robbie Sells Rex is de 8ste aflevering van seizoen 4 van Victorious en de 55ste aflevering van de gehele serie. De aflevering ging in première op 15 december 2012 in Amerika.

PlotEdit

Francis het verwende kind van Mason Thornesmith wil Rex hebben. Hij biedt Robbie $2,000 voor Rex. Robbie accepteert en krijgt een nieuwe pop Goonter. Maar hij krijgt later spijt van de verkoop wanneer Goonter alleen aardige dingen tegen hem zegt. Robbie wordt gek zonder Rex en hoort zijn stem wanneer er iemand praat. Hij raakt heel wanhopig en vraag Tori voor hulp. Zij glipt dan bij Mason's kantoor binnen en zegt tegen een meisje genaamd Rhoda, die Sikowitz lastigvalt, dat ze Francis moet kussen zodat hij Rex vergeet. Het plan werkt en Robbie krijgt Rex terug.

SubplotEdit

Op Hollywood Arts loopt een gemaskerde persoon die met bloem gooit. De studenten proberen hem te pakken te krijgen en te weten te komen waarom hij bloem in het gezicht van iederee gooit. Uiteindelijk blijkt dat de bloemgooier een jongen genaamd Tom is die niks beters te doen had tijdens zijn vakantie en extra bloem had van zijn moeder die bakt. Iedereen is teleurgesteld vanwege het slechte einde en gaat lunch halen.

Subplot 2Edit

Het buurmeisje van Sikowit's (Rhoda) valt hem lastig. Ze gooide eieren naar hem terwijl hij aan het douchen was en nadat ze haar excuses aanbood schopte ze hem en sloeg hem daarna in de maag.  Sikowit's zij tegen haar moeder dat hij de politie zou bellen en haar dochter naar de kostschool zou sturen. De moeder smeekt hem dat niet te doen maar hij luistert niet. Tori maakt dan een deal met het buurmeisje. Als ze Francis kan afleiden zodat Robbie Rex terug kan krijgen hoeft ze niet naar de kostschool. Ze stemt ermee en en kust Francis die Rex direct vergeet.

Subplot 3Edit

Cat besluit, dat ze hamburgers gaat maken in de vorm van worstjes en ze in hotdogbroodjes gaat stoppen. Ze noemd ze hot-burgers. Ze word met bloem in het gezicht gegooid terwijl ze dit doet en zegt 'Het is niet zo leuk al het lijkt.